Tuesday, August 4, 2009

Ceritakan...

Salam...



em..lamanya x update blog aku ni..nk kata sibuk tu x da la sibuk pun..ada ja masa nk layan movie, main game, g AMK n lepak2 kat Markas..

hee~ tp aku x tau apa yg aku nk tulis dlm ni... rasa mcm x da apa2 yg menarik nk aku ceritakan..tp mcm ada benda nk aku ceritakan..ntah la..apa yg aku nk ceritakan niiii...tlg la aku tuk aku ceritakan apa yg sedang aku nk ceritakan...


Rasanya x da apa kot nk aku ceritakan...Nanti klu aku ada apa2 yg nk aku ceritakan aku ceritakan dlm ni nanti yeee...hikhik..

p/s- bestnya berada di kampung...Jom cuti2 malaysia..hee~

2 bunyi meow:

aNfaLafNa said...

putar belit lidah nk bace entry kali nie :p

sure kat umah abg zack leypak cam kucing tue kan?ish2..makin m0kmok la jwbnye.oppss.haha.jgn marah :p

slamat bercuti~

ZaCKuaL said...

hahaha...itu dah semestinya melepak ngan kucing sy smbil layan movie bersama2..hahah..:P..ceh..sy klu kat kampung diet kot..hikhiik..:P..