Thursday, July 1, 2010

Update..update dan update....

Salam...


Adeh..Sedar x sedar upanya dah masuk week 4 tuk sem ni..hurm...jadi aku nk cita sikit apa yg aku wat tuk 3mggu yg dh berlalu..

5hb jun(sabtu) aku g kenduri kawin Abg Hazimin...hee~..Nasib baik la ada geng2 SRM yg lain, Raja Pojan, Nasrul, Kamarul, Luqman, Hanafi n Dayat.Bole konvoi skli.so x da la bosan sgt..klu tak, nak g sorang2 mmg agak membosankan dan menyegankan..huu~..kat sana ngan ramai lgik bdk2 MMU yg lain mcm Amir Ridwan, Duang, Paan n lain2x..





week 1st aku mencari2 tajuk FYP...nak amik ngan Dr.Hezerul..dia lak bercuti seminggu..hurm..week ke2 bru dpt tajuk under dia..ehhehe..apakah tajuknya???.Maka dptla topic Smart Helmet Communication..mgkin dah ditakdirkan utk aku meneruskan perjuangan sahabatku Fakhru n Ifwan...hee~.. Em..skrg ni aku masih dlm mencari idea tuk wat enhance apa kat helmet ni..adeh..sapa2 ada cadangan tlg la aku???....:P



weekend tu plak aku join wawasan desa kat Sepang..RMWD kali bergabung dgn KUIS..tp bg aku, RMWD kli mmg terbaek...sbb apa???..sbb kli ini dpt spend lebih masa dgn family angkat..hee~..best2x...bru rasa keluarga..:D..





Em..weekend bru ni plak aku join Kursus Cara Mengenali Dan Memahami Ajaran Salah dan Sesat...Program anjuran JAIS dan ILDAS wat kat Sabak Bernam..program kali ni pun gabung skli ngan KUIS gak..em..best kursus ni..tp tu la..sikit ja yg join..dlm 30 org cm tu..target dlm 100org..huu~




hurmm..tu ja kot aku nk update wat masa ni..ari ni nya entri sekadar nk mengupdate apa yg tak ter update. .hee~..

wassalam,,


0 bunyi meow: