Friday, March 26, 2010

Sikit2x....lama2x....jadi.......

Salam..



hee~..alhamdulillah..setelah sekian lama menabung..akhrinya penuh jua..



Setelah 3 taun lebih aku menabung akhirnya tin Jacob's ku ini x mampu lagi menampung duit syiling..hee~..aku pun x tau bapa jumlah nya..aku ada try nk kira..tp x smpai suku aku dh xlarat dh..adeh..hee~

Hurm..aku start simpan duit syiling dari mula aku baru masuk mmu cyber ni..dulu masa kat melaka aku simpan gak duit syiling ni.. Tp setiap kali aku simpan ja..selalu duit tu akan bertukar jd duit kertas sbb housemate aku selalu tukar tuk wat call kat public phone..hehe..


Cawan ini digunakan tuk menyimpan duit syiling sehingga penuh sebelum dimasukkan ke tin jacob..hee~


hurm..apa ye aku nk wat ngan duit syiling ni..mcm nk simpan kat bank pun ada..mcm nk simpan ja sambil menambah syiling dan tin lgik tuk diguna masa peminangan di masa hadapan pun mcm best jee..hahahah..:P


hurm..apa2 pun ni la hasilnya jika selalu menyimpan..sikit2 lama2 penuh satu tin..ngee~

ok..ini sahaja tuk kali ni..bye2x...

wassalam..